Lipiec, 2011

praca

Piątek, 29 lipca 2011 · dodano: 29.07.2011 | Komentarze 0

tyle w tym temacie:P

w końcu w siodle lecz bez mocy. cytryna

Środa, 27 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 0

udało mi się pod wieczór wyjść wczoraj na rower. Chciałem przetestować jak działaja hamulce po zastosowaniu soku z cytryny - już od roku mi tak nie hamowały jak teraz :)
Pojechałem najpierw do koleżanki na nowe miasto a potem pojezdzilem nad wisłokiem i po lisiej górze, spotkałem kolege z pracy i pojechałem dalej. powrót w deszczu ale na szczęście nie oddaliłem się od domu zbyt wiele. Później jeszcze do pracy.
Przez ostatni miesiąc prawie nie jeżdże. Pogoda lub brak czasu skutecznie zatrzymuja mnie w domu. Forma spadła okropnie. Mam nadzieję że przyszły tydzień będzie pogodny bo będę miał wolne popołudnia.

Cyklokarpaty - SANOK

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 23.07.2011 | Komentarze 4

Kolejna edycja maratonów z pod szyldu Cyklokarpatów. Tym razem w Sanoku.
Pogoda była łada, trasa krótka więc nic nie wskazywało na fatalne warunki na trasie. Non stop bloto-plastelina która raz nawet zablokowała mi tylne koło. Sporo odcinków z buta ale i tak jechało mi się całkiem dobrze o ile nie najlepiej w tym sezonie. Świadczy o tym fakt że cały czas tasowałem się z Miciem, z którym na ostatnim sprinterskim odcinku jechaliśmy sobie razem i na metę wpadliśmy z tym samym czasem (taki był plan) - 2:53:00 .
Niestety bramka końcowa złapała Micia a mnie nie i nie było mnie na liście wyników więc trzeba było interweniować 2 razy.
Ostatecznie zająłem 19 miejsce w M2.
Gdyby nie to błoto to byłby super. Trasa ładna, czasami techniczna a organizacja wyścigu na szóstkę!
Po wyścigu Miciu zrobił mi serwis kół a chłopaki w Giancie wymienili uszczelki w widelcu. Teraz znów nie boję się błota :D

Redukcja przed podjazdem/podejściem © wlochaty

Meta co raz bliżej © wlochaty

Ostatni zjazd © wlochaty

Z Miciem 20m przed metą © wlochaty

3 pozycja w dróżynówce!! :) © wlochaty

wózek przerzutki po wyścigu © wlochaty
Kategoria Maratrony

HR max:175 ( 88%)
HR avg:124 ( 62%)
Kalorie: 575 kcal

krótko bo ciepło

Czwartek, 14 lipca 2011 · dodano: 16.07.2011 | Komentarze 1

Popołudniu wyszedłem z Sebastianem pojeździć ale było trochę gorąco więc nie ujechaliśmy daleko. Matysówka asfaltem od strony Zalesia. Piwko pod przekaźnikiem i do domu. A na następny dzień jeszcze 2 razy na BP pomóc Wojtkowi zakładać nowe opony. Niestety po 1,5h walki zrezygnowaliśmy bo nawet z kompresorem nie chciały się uszczelnić.

tankowanie © wlochaty

uszczelnianie Irców © wlochaty

Popołudniowy relax

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 3

Popołudniu skoczyłem do dwóch rowerowych w poszukiwaniu uszczelek do reby. W G&G były ale drogie. W NSB uszczelek nie spotkałem ale spotkałem Tomka.
Później pojechałem już razem z Masłem, Wojtkiem i Sebą przez Lisią Górę do Zwięczycy, Budziwoja i na Przylasek. My terenem a seba z racji opon asfaltem.
W przylasku wpadłem na pomysł że wyleje wode z bidonu i naleje zimnej prosto ze źródełka. Pierwsza cześć poszła gładko - wode wylałem ale z drugą byulo gorzej bo pompa sie zepsuła i zostałem bez wody :/ Wojtek mnie uraczył swoją.
Później zjazd do Tyczyna gdzie znów spotykamy Sebę.
Pokazałem chłopakom terenowy podjazd na Matysówkę a seba podjechał asfaltem. Na szczycie dolączył do nas kamikadze i już razem zjechaliśmy do zalesia.

Po rowerku skoczyłem do parku coby schłodzić się zimnym browarkiem :)

W budziwoju © wlochaty

Widok na Tyczyn © wlochaty

HR avg:137 ( 69%)
Kalorie: 2118 kcal

upalne poszukiwanie żółtego szlaku

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 1

Rano miałem jechać na Family Cup ale się nam trochę nie chciało. Powodem był drobny leń i pogoda. Zanosiło się na burzę i tak też było. W sumie to na nawałnicę - po 20 minutach ściany deszczu studzienki sanitarne nie wyrabiały przez co musiałem walczyć z wodą w garażu. Godzinę później na niebie nie było ani chmury a temperatura przekroczyła 30 stopni. Ubrałem się i po godzinie 11 wyszedłem coś pokręcić. Nie bardzo miałem pomysł na trasę więc zerknąłem na mapę i zauważyłem żółty szlak Czudec-Dynów. Chciałem objechac go do połowy czyli Czudec-Rez. Wilcze.
Najpierw przez mokra Grochowiczną do Czudca i tam szukanie szlaku. Znalazłem go ale pojechałem w jego przeciwnym kierunku niż miałem to zrobić przez co po kilometrze jazdy przez pokrzywy wylądowałem na nasypie kolejowym. Do wyboru miałem albo dobicie się do asfaltu tak samo jak dotarcie albo przeprawa przez mosty kolejowy w Kaczarnicy. Myknąłem szybko mostem i wjechałem na główną drogę.
Sprawdzam mapę i próbuje wbić się na właściwy szlak. Znów się nie udało. Postanawiam wjechać na niego w Połomii ale najpierw muszę tam dojechać zaliczając asfaltowy podjazd na którym pobijam chyba rekord. W takim gorącu jeszcze nie jechałem. Za Połomią jeszcze jeden podjazd na którym miał być ten szlak ale i tym razem go nie widzę. Zauważam za to sporą chmurę, która teoretycznie powinna mnie zlać więc wracam w stronę domu chociaż przekaźnik na Patrii jest już blisko.
O ironio... cofając się wbiłem się na ten żółty szlak :P Zjechałem nim kawałek i dojechałem do Babicy a dalej przez Siedliska i Budziwój do domu asfaltem. Przed smamym centrum Rzeszowa musiałem jeszcze bawić sie z przednią przerzutką bo linka była nie dokręcona odpowiednio mocno i się wyślizgnęła z mocowania.
Chyba muszę zabrać się za ten szlak inaczej - od Wilczego w dół. Może będzie łatwiej :P

Znalałem kawałek szlaku © wlochaty

Kalorie: 2619 kcal

W końcu rower i testy

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 2

kurde, w koncu udało mi sie wybrac na niezobowiązującą wycieczkę :) Już chyba z 3 tygodnie nie miałem okazji luźno pojeździć. Spotkałem się na plantach w sobotę z Miciem i Arturem i pojechaliśmy na Magdalenkę. Słońce nieźle grzało więc na górze w celu nawodnienia organizmu uraczyliśmy sie zimnym piwkiem a następnie pojechaliśmy czerwonym szlakiem do Handzlówki na wyciąg. Dalej na Patrię i Husów i powrót przez Tarnawkę, Zabratówkę, Borówki i Tyczyn. Tutaj zatrzymaliśmy sie na lody i ruszyliśmy na Matysówkę bo nam górek brakowało :D
Przez trase testowałem nowy pulsometr z lidla :D Całkiem fajny, ma w sumie te same funkcje co pulsometry warte 200-300zł a kosztował 60 :)
Oj brakowało mi takiej luźnej jazdy jak dziś. Testowałem też nowe łożyska suportu bo po niedzielnym wyścigu padły. Dzisiejszy dzień przyniósł też trochę smutku a to z powodu przepowiedni Micia:D Otóż zdiagnozował on padnięta uszczelkę w widelcu Artura oraz suche łożyska piast u mnie. No i też uszczelkę w widelcu która puszcza syf do środka. Ale i tak było fajnie.

Jak z lodówki :D © wlochaty

Podjazdy co chwile © wlochaty

Cyklokarpaty #5 - Pruchnik

Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 05.07.2011 | Komentarze 3

W niedzielę rano wybraliśmy się do Pruchnika na półmetkową edycję maratony z serii Cyklokarpaty. Ostatnie kilka dni padało ale w niedzielę rano było ładnie i ciepło. Przy wpisowym dostaliśmy kilka gadżetów i laminowane profile trasy - przydatna rzecz. Ruszyliśmy o 10 i zaczęliśmy podjazd asfaltowy. Zaraz po nim zaczął się las i mega śliskie błoto. Tutaj zdarzył się nieprzyjemny wypadek. Na zjeździe zauważyłem że na dole przy drzewie lezy zawodnik. Kurde nie ruszał się. Podbiegłem do niego - nie reagował. Stracił przytomność po kontakcie z drzewem ale oddychał. Ktoś zadzwonił po karetkę, inny zawodnik okazał się być lekarzem - na szczęście. Odwróciliśmy go na plecy, krwawił z okolic ucha. Jeżeli zajął się nim lekarz, stwierdziłem że już nic tu po mnie i pojechałem dalej. Ale jakoś od razu odechciało mi się jazdy :/ W sumie to i tak trzeba było prowadzić a na takim blocie i to było problemem. Tak było przez pierwsze 10km. Kolejne 10km to leśne szutry a za nimi trochę bardziej stabilne drogi.
Zaczęło robić się chłodno (13 stopni), pojawiły się deszczowe chmury. Dotarłem do 35km. Minęło nawet szybko ale później siły mnie opuściły, czułem zmęczenie przez to błoto, senność mnie ogarnęła i totalnie nic mi się nie chciało. Tempo spadło a ja jechałem sobie tak ło. Żeby tylko jechać.
Jakieś 40 minut przed metą zaczęło kropić. W tedy śliska maź zaczęła lepić się do roweru skutecznie utrudniając jazdę. Dogoniłem Piotrka, który miał do dyspozycji tylko największy blat bo przerzutka zapchała się błotem.
W końcu dojechałem na metę. wyszło jakieś 59km. Czas 04:05:16 co dało mi 15 pozycję w kategorii m2 i i 60 w Open M.
Po wyścigu marznięcie na deszczu w kolejce do mycia roweru i pyszne pierogi.
Dekoracja nieco się przeciągała a to z racje podzielenia jej na części. Najpierw jedna kategoria a później jakieś zawody dzieci, kolejna kategoria i przemowa orgów, kolejna kategoria i przemowa policji i tak w kółko. Można to było zrobić na raz i tyle. Nikomu nie uśmiechało się stać w deszczu i czekać a czekać trzeba było między innymi na dekorację Asi i Damiana.
Ogólnie nie podszedł mi ten maraton. Zmęczenie, brak motywacji itp. Teren jakiś dziwny. Niby nachylenia nie były trudne a nie mogłem się na nich wbić w optymalne tempo. Sumując - dla mnie trochę lipa ze względu na moje samopoczucie.

Profil trasy © wlochaty

Przygotowania © wlochaty

Rozgrzewka na stadionie © wlochaty

Na trasie © wlochaty

asfaltowy podjazd © wlochaty

ostatnie metry - juz bez okularów bo nic nie widziałem © wlochaty

I na mecie. Trochę zmarnowany © wlochaty

Kask Tomka po glebie :D © wlochaty

I znów pełno syfu © wlochaty