Lipiec, 2016

alternatywa festynu

Niedziela, 31 lipca 2016 · dodano: 31.07.2016 | Komentarze 0

Dziś festyn. Tzn rajd rowerowy z Larym, zajeżdzam z Masłem nad Wisłok a tam jak w mrowisku, gdyby Lary nie formował tego swoim nazwiskiem to pewnie zostałyby same dziadki a pro szosowcy by pojechali na zbiórkę. W każdym razie wpadamy i werbujemy Konę, Przemka, Zukiego, Dominika i Wilczka na mtb i lecimy razem. celem jest Dynów. Najpierw przez Budziwój i Tyczyn, dalej podjazd na WSiZ i zjazd do Błażowej. Tam robimy pauze na piwko i jedziemy dalej. Podjazd na rez. Mójka wyciska pot ze wszystkich prócz Kony. Tak się złożyło, że wyprzedzało nas stare passerati z przyczepą. Kona złapał sie przyczepy i tylko nam pomachał jak nas wszystkich mijał :D
W Połowie podjazdu Kona i Zuki się wracają do Błażowej by dołączyć do rajdu, zgarniają tez Przemka który jechał kilkaset metrów z tyłu. Zostajemy we czterech. Zjeżdżamy do Wesołej i przej Hłudno i Nozdrzec w dobrym tempie wpadamy do Dynowa na rynek. Wilczek nie nauczył sie na błędach i szalał gdzie tylko mógł, pod sklepem w pięknym stylu łapie snejka na krawężniku. Robimy dłużą przerwę.
Za Dynowem wilczek odbija do siebie a ja, Masło i Dominik lecimy do Dubiecka. Tam skręcamy na Drohobyczkę i męczymy 10km podjazdu. Pierwszy raz tu jadę, nie wiedziałem że są tu takie długie podjazdy. Z góry widać burzę za zachodzie, słońce się schowało więc jedzie się lepiej. Zjeżdżamy do Widaczowa, robimy szybki sklep i jadymy dalej do Jawornika i Dylągówki. Tam Dominik się odłącza i jedzie w kierunku Łańcuta i dalej do Leżajska. Ja z Masłem ciśniemy na Rzeszów, w Kielanrowej się rozdzielamy. W Tyczynie zrywa się wiatr, burza blisko więc cisnę ile moge. Wpadam do domu 10 minut przed deszczem :P

Jadą chłopaczki
Jadą chłopaczki © wlochaty

Ciepło cieplutko
Ciepło cieplutko © wlochaty

Wilczek nie jest sobą jak coś nie zepsuje
Wilczek nie jest sobą jak coś nie zepsuje © wlochaty

10km przed domem
10km przed domem © wlochaty

zapominalski

Sobota, 30 lipca 2016 · dodano: 31.07.2016 | Komentarze 0

popołudniowa ustawka z Masłem, było tak gorąco że nie chciało sie jechać, gdzieś w oddali majaczył zimny browar więc przez Przylasek kręcimy do Hermanowej, tam na górce tankujemy po jednej zimnej sztuce i wracamy przez Lubenię. Tam na koło siada nam jakiś szoszowiec, my mamy tempo dość mocne, chłopina na pagórkach odpada ale potem nas dogania i znów się trzyma. Ani cześć ani nic. Odbijamy w Budziwoju na Rzeszów i zwalniamy tempo, chłop nie wyprzedza, jedzie dalej za nami 10cm i nic nie mówi. Denerwujące. Na Kwiatkowskiego robimy ostry skręt w prawo w Podmiejską, typ nie przewidział i poszedł prosto. To ten sam zakręt gdzie miałem szlifa. Tym razem wyjechał samochód więc znów prawie sie rozbiłem :P Na zalesiu pod sklepem orientuję się ze moj garmin został w Hermanowej pod sklepem. Pruję do domu, wsiadam w auto i gonie jak pojebany. Na szczęście kamerka sobie leży tam gdzie położyłem :P

Cel wyjazdu
Cel wyjazdu © wlochaty

miasto

Sobota, 30 lipca 2016 · dodano: 30.07.2016 | Komentarze 2

mechanik, dom, poczta, dom, axel sport, dom. zakupiłem dwie sztuki continental ultra sport II, postawiłem na szerokość 25, podobno bedzie lepiej

Środa, 27 lipca 2016 · dodano: 27.07.2016 | Komentarze 0

Wtorek, 26 lipca 2016 · dodano: 27.07.2016 | Komentarze 0

inną drogą

Poniedziałek, 25 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 0

Gdzies tu jest czapla
Gdzies tu jest czapla © wlochaty

działeczka

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 24.07.2016 | Komentarze 0

popołudniu na działke umyć rower i ugrilować sobie obiad :D
pod hotelem classic stoi stojak na rowery... chyba na fatbajki :D

Stojak dla fatbajków ?:D
Stojak dla fatbajków ?:D © wlochaty

Obiad
Obiad © wlochaty

Pasmo Jazowej i Królewskiej Góry

Sobota, 23 lipca 2016 · dodano: 24.07.2016 | Komentarze 1

Zajeżdżam na PKP o 6, za chwilę zjawia się Wojtek i Zuki. Wilczek ma telefon poza zasięgiem, kona mówi że chyba nie wyrobi.
Idziemy po bilety ale w okienku pani mówi że miejsc na rowery brak - zonk! Wsiadamy do szynobusa a tam rowerowy ścisk bo jedzie też inna większa ekipa w tym Tompi ale oni jadą gdzie indziej. Kupiliśmy bilety u konduktorki i wysiadamy we Frysztaku. Kona dzwoni że jedzie PKSem :D a Wilczek samochodem. Spotykamy sie w Wiśniowej pod sklepem, robimy zakupy a Kona testuje jakiegoś składaka:P
Ruszamy na niebieski szlak. Od razu mocno w górę, miejscami podprowadzamy ale w większości jedziemy. Trasa przez rez. Herby wśród skałek jest bardzo ładna ale trzeba uważać bo można sobie zrobić kuku. Tuż przed Rzepnikiem Wojtek łapie snejka ale naprawa idzie szybko.
Za Rzepnikiem przyszło nam atakowanie Królewskiej Góry, końcówka to strome podejście, pot się leje strumieniami, owady nie dają spokoju ale daliśmy radę. Zjazd był szybki i fajny, oczywiście Kona z Wilczkiem jada przed siebie, nie patrzą na szlak i trzeba po nich dzwonić. Spotykamy się w Odrzykoniu i jedziemy do sklepu obok zamku. Siedzi się fajnie za sprawą młodej pani po drugiej stronie ulicy która dokładnie myła dwa samochody... w bikini :D
Wracamy w stronę rez. Prządki, terenem jedziemy w stronę punktu widokowego. Mocna noga Wilczka skutkuje wygięciem sie przerzutki tylnej w tył. Na puncie widokowym jakoś to naprawiamy i po dłuższej przerwie jedziemy w stronę Suchej Góry. Ktoś rzucił słowo że skrót i i że szybciej to jedziemy. Chuja! :D Koleiny błota więc spacerek ale dochodzimy do asfaltu i podjeżdżamy Suchą Górę. Tam na czarny szlak i na krótkim podjeździe Wilczek znów przechodzi sam siebie i urywa hak przerzutki. Jakim cudem ? Nie wiem. Robi singla i zaczynamy zjazd do Węglówki. Toż to był hardkor nad hardkory, wariactwo w czystym wydaniu. Stromy zjazd z kamieniami i koleinami zarośniętymi zielskiem a na dodatek wszystko mokre :D Ciężko się zatrzymać. Kona ledwo uchodzi z życiem wpadając do koleiny, Wojtek zaraz leży na boku a kawałek dalej ja lece przez kierownicę lądując w błocie i obdzierając łokieć który miałem szyty 2 miesiące temu. Ból i smutek :P
W Węglówce jeszcze robimy ostatnie zakupy i jedziemy terenem do Bonarówki. Tam wjeżdżamy na zielony szlak i jedziemy do czarnego. Niestety czarny jest tylko na drzewach a pod kołem puszcza ostrężyn i innych chwastów. W dodatku pionowo w dół. Wracamy do asfaltu i jedziemy tak jak trasa CK do Strzyżowa. Oczywiście chłopaki polecieli przed siebie a ja z Wojtkiem krótszą drogą asfaltową. W Strzyżowie czekając na tamtych kupujemy sobie po piwku i czekamy.
Są! I też biorą po piwie z wyjątkiem Wilczka który wraca do Wiśniowej po auto.
Dalej robimy asfaltowy sztywny podjazd w Żarnowej, pierwszy raz tam jechałem. Wojtek znalazł patent na odzysk mocy chyba bo poszedł do góry jak rakieta. Przy żółtym szlaku się rozdzielamy: Wojtek i Kona jadą do Czudca i na Grocho a ja z Krzyśkiem zjeżdżamy żółtym do Wyżnego i potem przez Lubenie, Siedliska i Budziwój do domu.

Poranek w pociągu
Poranek w pociągu © wlochaty

Kona testuje sprzet lokalnych bikerów
Kona testuje sprzet lokalnych bikerów © wlochaty

Na kogoś musiało trafić
Na kogoś musiało trafić © wlochaty

Cerkiew w Rzepniku
Cerkiew w Rzepniku © wlochaty

Kona odpoczywa na Królewskiej Górze. Okazało sie że na mrowisku
Kona odpoczywa na Królewskiej Górze. Okazało sie że na mrowisku © wlochaty

Królewska góra zaliczona
Królewska góra zaliczona © wlochaty

W końcu piwko pod zamkiem. Oczywiście zamkowe
W końcu piwko pod zamkiem. Oczywiście zamkowe © wlochaty

Kona dręczy kilka baranów :D
Kona dręczy kilka baranów :D © wlochaty

Selfie :D
Selfie :D © wlochaty

Pauza na Dziale
Pauza na Dziale © wlochaty

Kto wymyślił ten skrót?
Kto wymyślił ten skrót? © wlochaty

Kozaczył kozaczył ak sie skończyło
Kozaczył kozaczył ak sie skończyło © wlochaty