Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wlochaty z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 32780.46 kilometrów w tym 7048.26 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.70 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Dookoła Tatr

Kategorie

    Maratony

    Lombardia '18

    Lombardia '18

    Marcowy Beskid Niski

    Rumunia 2012

    Dookoła Tatr



Kilka szczytów

Sliezky Dom – Velicke Pleso(SK) - 1670
Pradziad(CZ) < - 1492
Pasul Prislop (RO) - 1416
Pasul Bucin (RO) - 1287
Sch. Akademicka Strzecha - 1282
Radziejowa - 1262
Petrowa Bouda (CZ) - 1260
Pasul Pangarati (RO) - 1256
Wielka Racza - 1236
Rabia Skała - 1199
Dziurkowiec - 1189
Wielki Rogacz - 1182
Przehyba - 1175
Mogielica - 1170
Jasło - 1153
Gubałówka - 1126
Klimczok - 1117
Jaworzyna Krynicka - 1114
Kvacianske sedlo (SK) - 1110
Okrąglik - 1101
Szczawnik - 1098
Runek - 1082
Ždiarskie sedlo(SK) - 1081
Łopiennik - 1069
Pusta Wielka - 1061
Szyndzielnia - 1028
Lubioń Wielki - 1022
Chryszczata - 997
Czantoria - 995
Glac (SK) - 990
Wielki Stożek - 979
Trohaniec - 939
Mała Ostra - 936
P. Salmopolska - 934
Błatnia - 917
Przełęcz Wyżna - 886
Wątkowa - 846
Pasul Setref (RO) - 825
Magura Małastowska - 813
Kamienna Laworta - 769
Maślana Góra - 753
Baranie - 745
Jawor - 741
Sch. Magura Małastwoska -740
Kolanin - 705
Słonny - 668
Grzywacka - 567
Stravie
Królewska Góra - 554
Przełęcz Długie -550
Bardo - 534
Patria - 510


Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
16.40 km 0.00 km teren
00:44 h 22.36 km/h:
Maks. pr.:38.05 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Zakładanie tublessów i praca

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 17.06.2011 | Komentarze 2

Wczoraj przyszła mi paczka z zestawem Tubeless. Pojechałem do Wojtka żeby mi pokazał jak to zrobić nie psując niczego. Zaczęliśmy od przedniego koła. Wywalamy dętkę i opaskę, przyklejamy taśmę dwustronną, następnie gumowa opaskę uszczelniającą, zakładamy zaworek, nakładamy oponę, wlewamy mleczko, zakładamy resztę opony i chwila prawdy - pompowanie. Coś nie bardzo chce się uszczelnić wiec brzegi obręczy smarujemy płynem do naczyń z wodą i pompujemy ponownie. Zaskoczyło. Powietrze się utrzymuje więc bijemy do 3,5at.
Kolej na tylne kółko. Zainstalowanie zestawu poszło sprawnie, gorzej z pompowanie. Za nic opona nie chce się uszczelnić. Mleczko wypływa mimo sporej ilości płynu do naczyń. Potrzebne większe ciśnienie a takie oferuje tylko kompresor. Ubraliśmy się więc i z rowerem w jednej ręce i kołem w drugiej szliśmy na nogach przez pół miasta na stację BP bo na Shellu kompresor jest zepsuty a wszystkie warsztaty mechaniczne w okolicy już zamknięte. Ludzie coś na nas krzywo patrzyli :D Na stacji opona załapała natychmiastowo. W 5 sekund nabiło 4at. Jazda z takim ciśnieniem powoduje że czuję każdy kamyczek :D
Według moich nieprecyzyjnych wyliczeń zaoszczędziłem jakieś 160-180g a cały rower waży około 10,65kg. W lipcu postaram się zejść do 10,5kg jeżeli nie złapie żadnej awarii w Beskidach :)

Klejenie obręczy © wlochaty



Komentarze
wlochaty
| 03:05 sobota, 18 czerwca 2011 | linkuj Dokładnie, i nie musze na maratonach patrzeć co kilometr na tylne koło :D
kundello21
| 18:13 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Super:) teraz możesz śmigać na niższym ciśnieniu...
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!